Algemeen

Open en eerlijk: Hoe gaat het met Joolz Hairstyle

Open en eerlijk. Hoe gaat het met Joolz Hairstyle

Lieve klanten,

We krijgen regelmatig vragen zoals: “Hoe staat het er bij jullie voor? Gaat het goed? Redden jullie het in deze tijd?” In deze blogpost vertelt Sabrina hoe wij ervoor staan.

Wij mogen van geluk spreken dat het bij ons gewoon goed gaat.

Laten we beginnen met corona

Corona heeft onze afgelopen twee jaar aardig in de tang gehad. We zijn zeven maanden dicht geweest. Zeven hele lange maanden met tussenposes. Wij hebben jullie in die tijd zeker gemist.

Het heeft ons ook best een hoop geld gekost, want de steunpakketten die de overheid aan aanbood waren niet eens toereikend. Niet voor onze branche.

Wat gebeurde er met het steunpakket? De steunpakketten liepen per kwartaal. In onze branche gingen we vaak halverwege het kwartaal dicht en halverwege het andere kwartaal weer open, waardoor we dus niet of nauwelijks recht hadden op steun. Helaas pindakaas 🙁

De eerste twee jaar dat we hier Joolz Hairstyle draaide, heb ik gelukkig een goed appeltje voor de dorst op kunnen bouwen. Dus een goed korstje kunnen maken. Daardoor hebben we de twee corona jaren gelukkig goed kunnen overleven en zitten we hier gewoon nog.

De economische crisis waarvan men roept dat hij eraan komt

Voornamelijk start het met de energiecrisis. We horen van jullie eigenlijk dat sommige van jullie op achterlijk hoge prijzen moeten betalen aan energie. Niet normaal. We schrikken hier soms van. Nou is het bij ons zo. Daar hebben we nu echt van echt puur mazzel mee. Ons energiecontract loopt tot 2025. Mazzel dat is het zeker. Ik had er slapeloze nachten van, totdat ik op mijn contract ging kijken en dacht 2025. Ik heb echt mazzel jongens. Ja, dat heb ik zeker. Dat hebben we hier zeker.

Prijsverhoging

Nu doen we altijd een prijsverhoging in november. Die zullen we nu ook van doorvoeren. Een normale prijsverhoging, omdat de inflatie gewoon doorloopt en onze andere prijzen toch ook iets omhoog gaan. Ook wij zullen dus daarin mee moeten gaan. Een beetje met de inflatie, maar gelukkig doordat we niet vastzitten aan hele hoge energiecontracten kunnen we de normale prijsverhoging die we jaarlijks doorvoeren aanhouden. Zonder dat we jullie hoeven te laten schrikken.

Ik hoop dat we een beetje duidelijk hebben kunnen hoe het met ons gaat. Het gaat gelukkig goed en wij zijn trots op jullie als klant. We kunnen niet zonder jullie. We zien jullie graag.

Heel veel liefs en tot tot snel in de salon,
Sabrina en Chantal